Στη συνέχεια, ένα πλάνο επικοινωνίας σχεδιάστηκε για να γνωρίσει το προϊόν στο ευρύ κοινό. Έντονη παρουσία στο Internet, περιοδικά, τοποθέτηση σε τηλεοπτικές εκπομπές, χορηγίες, επικοινωνία στα σημεία κατανάλωσης, ήταν κάποια από τα στοιχεία του μίγματος Marketing που χρησιμοποιήθηκαν.
Η online καμπάνια λανσαρίσματος, έκανε γνωστό το brand Little Miracles σε εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές, διευκολύνοντας τη δοκιμή του προϊόντος και τη σταδιακή δημιουργία πιστού καταναλωτικού κοινού. Το προϊόν παρουσιάστηκε από το Στέλιο Παρλιάρο στην τηλεοπτική εκπομπή του Γλυκές Αλχημείες, την πιο δημοφιλή του είδους της στη χώρα. Με στόχο τη γνωστοποίηση (awareness) του προϊόντος και τη σωστή στρατηγική του τοποθέτηση στην κατηγορία των premium, αλλά προσιτών προϊόντων.