Η αρχή είναι τα πάντα

Η ιστορία

Το ΙΙΕΚ ΣΒΙΕ ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1966, καθιερώνοντας τα επαγγέλματα Υγείας στην Ελλάδα. Σήμερα, μετά από 55 χρόνια επιτυχημένης πορείας και με περισσότερους από 50.000 αποφοίτους, το ΙΙΕΚ ΣΒΙΕ αποτελεί πρότυπο στον κλάδο της επαγγελματικής εκπαίδευσης στη χώρα, παρέχοντας στους υποψήφιους σπουδαστές εξειδικευμένες γνώσεις σε 10 διαφορετικούς τομείς σπουδών, με αποκλειστικά μαθήματα ειδικότητας, θεωρητικά, εργαστηριακά καθώς και πρακτική άσκηση.

Επιπλέον, το πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 της ΣΒΙΕ, με επίσημη άδεια από το Υπουργείο Παιδείας προσφέρει καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα σε αντικείμενα αιχμής, σε ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων, με στόχο την αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων όλων των ενδιαφερομένων.

Η πρόκληση

Η επέκταση των δραστηριοτήτων του ΙΙΕΚ ΣΒΙΕ για πρώτη φορά εκτός Αθήνας! Η επιλογή της Αχαϊκής πρωτεύουσας και η προνομιακή τοποθέτησή του στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή, σε σχέση με τον ήδη εδραιωμένο ανταγωνισμό. Απώτερος στόχος, η αναδιάταξη του τοπίου της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στη Δυτική Ελλάδα για τα επόμενα χρόνια, με τη δημιουργία ενός νέου ισχυρού εκπαιδευτικού πόλου.

Η συνεργασία με την Prime Marketing

Μετά από εκτενή έρευνα για την αναζήτηση συνεργατών, η διοίκηση της ΣΒΙΕ επέλεξε την Prime Marketing σαν το βασικό της συνεργάτη για τη χάραξη της τοπικής στρατηγικής Marketing και το λανσάρισμα του ονόματος ΣΒΙΕ στην Αχαΐα και τη Δυτική Ελλάδα.

Οι στόχοι της συνεργασίας αφορούσαν στην επιθυμητή τοποθέτηση του ΙΙΕΚ ΣΒΙΕ σαν μια κορυφαία επιλογή επαγγελματικής εκπαίδευσης, που υπερέχει έναντι του ανταγωνισμού και στη μεγαλύτερη δυνατή γνωστοποίηση του ονόματος και των πλεονεκτημάτων του.

Η συνεργασία ξεκίνησε με τη διεξαγωγή μιας πολυδιάστατης προκαταρκτικής έρευνας, για τη συλλογή των απαραίτητων δεδομένων και συνεχίστηκε με την κατάρτιση ενός συνοπτικού Marketing Plan που καθόριζε τη μεσοπρόθεσμη στρατηγική για την τοποθέτηση και επέκταση της ΣΒΙΕ στην περιοχή της Δυτικής Ελλάδας.

Με δεδομένο το περιορισμένο χρονικό διάστημα εφαρμογής του σχεδίου, πολύ γρήγορα δημιουργήθηκε μια ομάδα εργασίας Prime Marketing – ΣΒΙΕ, η οποία ανέλαβε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έρευνας, σχεδιασμού και υλοποίησης του πλάνου Marketing, αλλά και τη δημιουργία όλου του απαραίτητου υλικού επικοινωνίας, βασισμένου στην κεντρική επικοινωνιακή στρατηγική της ΣΒΙΕ.

Με την έγκριση του τοπικού marketing Plan από τη διοίκηση της εταιρίας, ένα πλήρες σχέδιο προβολής καταρτίστηκε σε συνεργασία με την εταιρία FYI Marketing, στρατηγικού συνεργάτη της Prime Marketing στην επιλογή και αγορά Διαφημιστικού Χώρου και Χρόνου και μεγάλη εξειδίκευση στην online επικοινωνία. Το πλάνο περιλάμβανε ένα πλήθος τοπικών ενεργειών ATL – BTL – Online, την επιλογή και διαχείριση των μέσων, τον συντονισμό όλων των εξωτερικών συνεργατών και τη συνεχή παρακολούθηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους. Η επικοινωνία, σχεδιάστηκε με επίκεντρο την Πάτρα και τη μητροπολιτική περιοχή της.

Το στοχευμένο πρόγραμμα προβολής περιλάμβανε: online διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή σε social media, έντονο ραδιοφωνικό πρόγραμμα, εκτεταμένη παρουσία σε outdoor μέσα της Πάτρας και την πραγματοποίηση προωθητικών events. Η σταδιακή εφαρμογή του πλάνου προβολής πέτυχε, μέσα σε ένα διάστημα 3 μηνών, να γνωστοποιήσει σχεδόν απόλυτα την παρουσία της ΣΒΙΕ στο γενικό κοινό της περιοχής, προσελκύοντας παράλληλα την προσοχή του υπό στόχευση κοινού που εκδήλωσε το ενδιαφέρον του μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια (online αιτήματα, τηλεφωνικές επικοινωνίες, επικοινωνία με εκπαιδευτικούς συμβούλους της ΣΒΙΕ, επισκέψεις στις εγκαταστάσεις για ενημέρωση).

Σε ένα επόμενο στάδιο στοχευμένης προβολής, H Prime Marketing σε συνεργασία με την FYI και μια ομάδα εξειδικευμένων δημοσιογράφων προχώρησαν στη δημιουργία online περιεχομένου, για την περιοχή της Αχαΐας και της Δυτικής Ελλάδας. Μια σειρά άρθρων δημιουργήθηκε για τον κάθε τομέα σπουδών ξεχωριστά, με πολλαπλές αναρτήσεις σε όλα τα συνεργαζόμενα μέσα και υψηλή διείσδυση στα κοινά του ενδιαφέροντος.

Παρά τον έντονο ανταγωνισμό και τον πολύ μικρό χρόνο παρουσίας στην περιοχή, το ενδιαφέρον σύντομα μεταφράστηκε σε τελική επιλογή του ΙΙΕΚ ΣΒΙΕ από ένα μεγάλο αριθμό σπουδαστών, θέτοντας γερές βάσεις για τη συνέχεια της προσπάθειας και δικαιώνοντας τη διοίκηση του ΙΙΕΚ για την επιλογή της Πάτρας, σαν τον πρώτο σταθμό για την επέκταση του εκπαιδευτικού οργανισμού.

Σαν επιστέγασμα μιας επιτυχημένης συνεργασίας και λίγο πριν την επίσημη έναρξη της νέας εκπαιδευτικής χρονιάς, η Prime Marketing ανέλαβε την επιμέλεια της επίσημης παρουσίασης του νέου κτιρίου της ΣΒΙΕ στην Πάτρα. Κεντρικό πρόσωπο της εκδήλωσης, ο διάσημος chef Γιάννης Αποστολάκης, σύμβουλος του τομέα γαστρονομίας του ΙΙΕΚ ΣΒΙΕ και επικεφαλής σχεδιασμού των ειδικοτήτων μαγειρικής, αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής.

Η προσπάθεια της Prime Marketing επικεντρώθηκε στην παρουσίαση ενός εναλλακτικού event, που να ξεφεύγει από τα στεγανά μιας τυπικής εκδήλωσης εγκαινίων, και να αφορά κυρίως τους νέους, στους οποίους και απευθυνόταν. Έτσι, υπό την καθοδήγηση της Prime Marketing, σχεδιάστηκε από την εταιρία διοργάνωσης εκδηλώσεων “Harris the events”. ένα party καλωσορίσματος, που για τις ανάγκες της βραδιάς μεταμόρφωσε κυριολεκτικά τον εξωτερικό χώρο του κτιρίου σε ένα ατμοσφαιρικό bar!

…Και η συνέχεια

Η επιτυχημένη τοποθέτηση του ΙΙΕΚ ΣΒΙΕ στην περιοχή της Πάτρας και της Δυτικής Ελλάδας και η επίτευξη ποιοτικών και ποσοτικών στόχων πέραν των προσδοκιών, οδήγησε τη διοίκηση σε μια πιο στενή συνεργασία με την Prime Marketing, καθιστώντας την ουσιαστικά το τοπικό τμήμα Marketing του εκπαιδευτικού οργανισμού για τη Δυτική Ελλάδα, διερευνώντας παράλληλα τις ευκαιρίες για διεύρυνση της συνεργασίας σε εθνικής εμβέλειας marketing projects.


  Ρήγα Φεραίου 141| Τ.Κ. 26221
  2610 222294     info@primemarketing.gr
Follow us