Αναβιώνοντας το γλυκό της γιαγιάς

Η ιστορία

To 2007 η λουκουμοποιία Σκιαδαρέσης, μια παραδοσιακή βιοτεχνία λουκουμιών και ζαχαρωδών στην Πάτρα με ιστορία από το 1946, υπερβαίνει τα όρια μιας παραδοσιακής οικογενειακής επιχείρησης και επαναλανσάρει τον εαυτό της και τα προϊόντα της στην Ελληνική αγορά.

Η πρόκληση

Δημιουργία του brand Σκιαδαρέσης σαν συνώνυμο του Πατρινού λουκουμιού. Επανατοποθέτηση του λουκουμιού στο σήμερα, σαν ένα ελαφρύ γλύκισμα για όλες τις ηλικίες.

Η συνεργασία με την PrimeMarketing

Με μελετημένο design η νέα εικόνα Σκιαδαρέσης και η νέα σειρά προϊόντων, επανατοποθετούν το λουκούμι σαν ένα trendy παραδοσιακό γλυκό με διείσδυση σε ηλικιακά κοινά από τα οποία είχε απομακρυνθεί εδώ και δεκαετίες. Η αναγέννηση της εταιρίας και των προϊόντων, ανοίγει πόρτες κλειστές μέχρι πρότινος και οι νέες τοποθετήσεις σε κάθε είδους σημείο γίνονται εύκολη υπόθεση. Τα προϊόντα Σκιαδαρέσης τοποθετούνται στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος της Αχαϊάς σε δεσπόζουσα θέση στην κατηγορία των παραδοσιακών γλυκισμάτων. Ανάλογες είναι και οι τοποθετήσεις σε τοπικές αλυσίδες της Αχαΐας και της Πελοποννήσου.

Κοστολογική Ανάλυση

Μέσα από μια ενδελεχή μελέτη οικονομικών στοιχείων, διαδικασιών, μετρήσεων και συνταγών, δημιουργείται ένα δυναμικό αρχείο κοστολόγησης που απεικονίζει όλη την ανάλυση του κόστους των προϊόντων, αλλά κυρίως τη μικτή και καθαρή κερδοφορία ανά κωδικό.

Με βάση την κοστολογική ανάλυση, η εταιρία επενδύει στα συσκευασμένα επώνυμα προϊόντα της και περιορίζει δραστικά τις οριακά κερδοφόρες έως και ζημιογόνες κατά περίπτωση, πωλήσεις χύμα προϊόντων, βελτιώνοντας ραγδαία την κερδοφορία της.

Επίσης αποφασίζεται η διακοπή της παραγωγής δευτερευόντων προϊόντων που παρήγαγε παραδοσιακά όπως οι καραμέλες και η βανίλια, για να δώσει όλη της την έμφαση στην τελειοποίηση της παραγωγής λουκουμιού, η οποία τυποποιείται με νέες διαδικασίες που βελτιώνουν το τελικό προϊόν και αποδίδουν σταθερότητα στο τελικό προϊόν.

Παράλληλα με την ανάπτυξη της εταιρίας πανελλαδικά και το ξεκίνημα των πρώτων εξαγωγών, υλοποιείται το επόμενο βήμα του στρατηγικού σχεδιασμού που αφορά στην ανάπτυξη ιδιόκτητου δικτύου καταστημάτων Σκιαδαρέσης στην Αχαΐα και τη Δυτική Ελλάδα με αντικείμενο την πώληση των λουκουμιών και άλλων ζαχαρωδών προϊόντων

…Και η συνέχεια

Το 2016 η λουκουμοποιία Σκιαδαρέσης προχωράει στην κατεύθυνση της εξωστρέφειας δημιουργώντας το Greek & Sweet, ένα διεθνές Ελληνικό brand που προορίζεται για την Ελληνική Τουριστική αγορά και τις διεθνείς αγορές.


  Ρήγα Φεραίου 141| Τ.Κ. 26221
  2610 222294     info@primemarketing.gr
Follow us