Rubik’s Healthy Brunch Concept, ο κύβος ερρίφθη!

Η ιστορία

Η ιστορία του Rubik’s ξεκίνησε το 2018 με τη λειτουργία του πρώτου καταστήματος στην Πάτρα, βασισμένου στη φιλοσοφία της υγιεινής διατροφής και της χρήσης υλικών υψηλής διατροφικής αξίας, που ωφελούν τον ανθρώπινο οργανισμό και είναι προσβάσιμα σε όλους. Το concept Rubik’s, επικεντρώνεται στη χρήση υπερτροφών, την αντικατάσταση της ζάχαρης με φυσικά γλυκαντικά και την προσφορά υγιεινών εναλλακτικών για πρωινό,  all day snacks και brunch.  

Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 2 Rubik’s spots σε Πάτρα και Θεσσαλονίκη, στα οποία μπορεί κανείς να απολαύσει γλυκές και αλμυρές προτάσεις από υψηλής ποιότητας, φυσικές, πιστοποιημένες πρώτες ύλες, εστιάζοντας σε βιολογικά και vegan υλικά, χωρίς ζάχαρη και χωρίς γλουτένη. 

Τα 2 καταστήματα λειτουργούν και ως σημεία λιανικής πώλησης για επιλεγμένα προϊόντα και υλικά βασισμένα σε υπερτροφές, ενώ πρόσφατα η εταιρία εγκαινίασε ένα κεντρικό παρασκευαστήριο στην άνω πόλη της Πάτρας, για την τροφοδοσία των καταστημάτων της και την εξυπηρέτηση εκδηλώσεων. 

Η πρόκληση

Η επένδυση στην ανάπτυξη μιας νέας επωνυμίας υγιεινών τροφίμων και μιας αντίστοιχης σειράς προϊόντων, που θα περιλαμβάνει βιολογικά καρποβούτυρα και γκρανόλες μόνο με φυσικά συστατικά, χωρίς ζάχαρη και γλουτένη σε διαφορετικές γεύσεις.  

Το όραμα της εταιρείας για το μέλλον, είναι να ελέγχει όσο το δυνατόν περισσότερα στάδια ανάπτυξης των τελικών προϊόντων, από την καλλιέργεια των πρώτων υλών έως την επεξεργασία, συσκευασία και εμπορία υγιεινών προϊόντων διατροφής, καθιερώνοντας έτσι ένα κάθετο επιχειρηματικό παράδειγμα, βασισμένο σε βιώσιμες διαδικασίες και κορυφαία ποιοτικά προϊόντα. 

Η συνεργασία με την Prime Marketing

Η Prime Marketing, σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τo concept Rubik’s, ανέλαβε το σχεδιασμό της στρατηγικής Marketing για την ανάπτυξη των νέων προϊοντικών σειρών, την εισαγωγή τους στην αγορά και την υποστήριξή τους με ενέργειες προβολής.  

Το πρώτο βήμα ήταν η διεξαγωγή σχετικής έρευνας στον κλάδο του healthy snacking, προκειμένου να σχεδιάσει τη στρατηγική στόχευσης STP (Segmentation – Targeting – Positioning). Επόμενο βήμα, ο καθορισμός των στρατηγικών στόχων με συγκεκριμένες και χρονικά καθορισμένες ενέργειες προς εφαρμογή, με βάση τα κοινά στόχευσης. Μετά από συνολική ανάλυση των δεδομένων της έρευνας, η Prime marketing παρουσίασε συγκεκριμένες προτάσεις προσαρμογής του μίγματος Marketing για την ανάδειξη του brand Rubik’s και ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την ανάπτυξη των νέων προϊοντικών σειρών.  

Η διαδικασία ανάπτυξης των νέων προϊόντων, ξεκίνησε με τη σειρά καρποβουτύρων, τα οποία παρασκευάζονται σε πετρόμυλο στο εργαστήριο του Rubik’s σε τέσσερις γεύσεις: Φυστικοβούτυρο, αμυγδαλοβούτυρο, βούτυρο από φουντούκια και πραλίνα φουντουκιού με βασιλικούς χουρμάδες και βιολογικό κακάο. Ταυτόχρονα με το σχεδιασμό των 4 πρώτων κωδικών, ξεκίνησε και η διαδικασία έρευνας &ανάπτυξης των επόμενων συνταγών της σειράς. 

 

Στην επόμενη φάση, αναπτύχθηκαν  4 συνταγές γκρανόλα: με φυτική πρωτεΐνη, αποξηραμένα φρούτα, βανίλια Μαδαγασκάρης και μαύρη σοκολάτα, όλες με βιολογικές πρώτες ύλες, χωρίς ζάχαρη και χωρίς γλουτένη.  

Η στρατηγική προβολής σχεδιάστηκε με βάση την συμφωνηθείσα στρατηγική Marketing με συγκεκριμένες προτάσεις, mottos, descriptors και επικοινωνιακά concepts για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής και στοχευμένης online και offline προβολής. Στόχος η ενεργοποίηση μιας στρατηγικής που βασίζεται στις αξίες των σημαντικότερων target groups, με καθαρά μηνύματα και λιτό, ξεκάθαρο packaging.  Οι ετικέτες της νέας προϊοντικής σειράς, σχεδιάστηκαν με τη φιλοδοξία, όχι μόνο να  αναδείξουν το περιεχόμενό των συσκευασιών ως τροφή εξαιρετικής ποιότητας και εξέχουσας διατροφικής αξίας, αλλά για να προωθήσει ταυτόχρονα τη συνολική φιλοσοφία και το σύστημα αξιών Rubik’s.  

Βασικοί στόχοι, μεταξύ άλλων, ήταν η αύξηση της ευαισθητοποίησης και της προσοχής του κοινού, σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα της, η ενίσχυση του ονόματος Rubik’s και η δημιουργία ευρύτερου awareness για το brand, πέρα από το πιστό κοινό των καταστημάτων.

…Και η συνέχεια

Υποστήριξη στην ανάπτυξη και λειτουργία του E-shop.

Υποστήριξη για την εισαγωγή των προϊόντων Rubik’s στο χώρο του catering και συγκεκριμένα στην υποαγορά των super foods, Vegan, sugar free, gluten free, bio κλπ.

Διερεύνηση των ευκαιριών για ανάπτυξη του Franchise όχι μόνο εντός των συνόρων, αλλά και σε χώρες του εξωτερικού.

 


  Ρήγα Φεραίου 141| Τ.Κ. 26221
  2610 222294     info@primemarketing.gr
Follow us