Επαναπροσδιορίζοντας το κλασσικό

Η ιστορία

Η ΔΟΥΡΟΣ Α.Ε., η εμβληματική ελληνική εταιρεία ανδρικής ένδυσης με έδρα την Πάτρα, δραστηριοποιείται στους τομείς παραγωγής και εμπορίας ετοίμων ενδυμάτων, δημιουργώντας ανδρική μόδα για περισσότερο από 60 χρόνια. Με ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων σε ολόκληρη την Ελλάδα κάτω από την επωνυμία DUR, η εταιρία κατάφερε πρώτη από όλες τις ελληνικές μάρκες ανδρικής ένδυσης να κάνει το όνομά της συνώνυμο του σύγχρονου τρόπου ζωής και να αναπτύξει μια σχέση πιστότητας με τους πελάτης της.

Πέρα από την εγχώρια δραστηριότητά της, η DUR διαθέτει διεθνή παρουσία, με εξαγωγές στη Μέση Ανατολή, το Λίβανο, την Αλβανία, την Κύπρο, την Τσεχία και τη Βουλγαρία.

Η πρόκληση

Σε μια αγορά όπου τα πάντα έχουν αλλάξει τις τελευταίες δεκαετίες, με την εισαγωγή παγκόσμιας εμβέλειας πολυεθνικών ομίλων και δεκάδων brands ένδυσης, η DUR αναζητά ένα νέο προϊοντικό αφήγημα, για την επανατοποθέτηση του brand name της ταυτόχρονα με την αξιοποίηση της ιστορίας και του διαχρονικού της ονόματος.

Τα ζητούμενα: η χάραξη μακρόπνοης στρατηγικής μέσα σε ένα εξελισσόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον για την εταιρία και το brand DUR, το φρεσκάρισμα της μάρκας με ταυτόχρονη διατήρηση της εικόνας ενός διαχρονικού brand συνώνυμου της ποιότητας και η προσέγγιση νέων κατηγοριών καταναλωτών που θα περάσουν τη μάρκα στις νέες γενιές.

Η συνεργασία με την Prime Marketing

Η Prime Marketing αναλαμβάνει να σχεδιάσει ένα στρατηγικό πλάνο που θα καθορίσει τον προσανατολισμό Marketing για την εταιρία τα επόμενα χρόνια. Στα πλαίσια ενός εκτενούς marketing audit όλες οι πτυχές της εταιρίας αναλύονται, αποκαλύπτοντας τα δυνατά σημεία και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα πάνω στα οποία μπορεί να επενδύσει. Παράλληλα, με τη χρήση πολλών συμπληρωματικών εργαλείων έρευνας, υλοποιείται η πλήρης χαρτογράφηση του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και αξιολογούνται απειλές και ευκαιρίες μέσα σ’ αυτό.

Διεξάγεται ένα πανελλαδικό mystery shopping στο δίκτυο καταστημάτων της Dur για να αξιολογηθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης και η συνολική εμπειρία των καταναλωτών. Παράλληλα σχεδιάζεται ποιοτική περιγραφική έρευνα με ομάδες εστίασης (focus groups) που υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρία ποιοτικής έρευνας The Workshop, για να ρίξει φως σε βαθύτερες στάσεις και αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι στη DUR και τον άμεσο και έμμεσο ανταγωνισμό στην αγορά της ανδρικής ένδυσης.

 

Το Δεκέμβριο του 2009 το τριετές Στρατηγικό Marketing Plan παρουσιάζεται από την Prime Marketing, στους μετόχους και τα στελέχη της DUR, προτείνοντας το όραμα και καθορίζοντας τους στρατηγικούς στόχους για τη νέα εποχή της εταιρίας. Σε επίπεδο τακτικής, παρουσιάζονται συγκεκριμένες προτάσεις για την εφαρμογή στην πράξη της στρατηγικής marketing που συγκεντρώνονται σε ένα ετήσιο action plan που στοχεύει στην ισχυροποίηση του ονόματος DUR, στον επανασχεδιασμό της επικοινωνίας για το χτίσιμο μιας πιο premium, εικόνας για το brand, την ενίσχυση της πιστότητας των πελατών και τη δυνατότητα διεύρυνσης του target group της μάρκας.

…Και η συνέχεια

Παράλληλα με την εφαρμογή του action plan της DUR για το 2010, η Prime Marketing αναλαμβάνει το project υποστήριξης του ιταλικού brand ανδρικής ένδυσης David Mayer Naman, που η DUR εισάγει στην Ελλάδα κατ’ αποκλειστικότητα.

Σύμφωνα με τις ανάγκες μιας high end ιταλικής φίρμας, σχεδιάζεται και υλοποιείται ένα ξεχωριστό fashion event για το λανσάρισμα του brand στην Ελληνική αγορά, με την ευκαιρία της παρουσίασης της νέας collection στο κατάστημα της Πάτρας. Κάτω από την καθοδήγηση της Prime Marketing σχεδιάζεται μια πρωτότυπη επίδειξη μόδας στους μεγάλους πεζόδρομους της πόλης, με ένα θεματικό happening που περιλαμβάνει ηθοποιούς, μοντέλα, στυλίστες και fashion editors και εμπλέκει τα καταστήματα εστίασης και το κοινό της πόλης.


  Ρήγα Φεραίου 141| Τ.Κ. 26221
  2610 222294     info@primemarketing.gr
Follow us