Ακολουθώντας τη διεθνή τάση

Case

Με τις διατροφικές συνήθειες να αλλάζουν σημαντικά τα τελευταία χρόνια, νέες ευκαιρίες για την εισαγωγή προϊόντων, έχουν εμφανιστεί. Η ανάγκη για υγιεινές εναλλακτικές, δημιούργησε νέες κατηγορίες προϊόντων στο χώρο της υγιεινής διατροφής και των υπερτροφών.

Σε αυτό το χώρο τοποθετήθηκαν στρατηγικά δυο νέες προϊοντικές σειρές κάτω από τα brands Super Berries Collection και Hippocrates Farm.

New product development

Τα δύο brands αναπτύχθηκαν παράλληλα, το ένα στοχεύοντας στη βασική αγορά των υπερτροφών και το δεύτερο στην περισσότερο απαιτητικήαγορά των «εκπαιδευμένων» καταναλωτών. Μίγματα αποξηραμένων υπερφρούτων, ζυμαρικά με υπερτροφές, ιπποφαές με μαύρη σοκολάτα, καρποί αφυδατωμένοι με τη διαδικασία της ώσμωσης, είναι κάποιες από τις κατηγορίες που προέκυψαν από τη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντος (newproductdevelopment).

Actions

  • Δημιουργία στρατηγικού πλάνουMarketing
  • Έρευνα ανταγωνισμού
  • Έρευνα ονόματος
  • Δημιουργία λογοτύπου / συστήματος εικόνας & ταυτότητας
  • Σχεδιασμός συσκευασιών
  • Σχεδιασμός υλικού Marketing
  • Δημιουργία
  • Πρόγραμμα επικοινωνίας σε έντυπα Μέσα
  • Promotions & Samplings
  • Προωθητικό υλικό (stands, εταιρικό φυλλάδιο, kit)
  • Παρουσία σε διεθνείς και εγχώριες εκθέσεις
  • Online Marketing / Social media

Επιδίωξη της REZOSBRANDSήταν να δημιουργήσει προϊόντα που να χαρακτηρίζονται από καινοτομίες, όπως η αφυδάτωση των φρούτων με φυσική ώσμωση,αλλά και να εισάγει νέους συνδυασμούς και τρόπους κατανάλωσης υπερτροφών. Ωσμωτικό ιπποφαές και gojiberries με σοκολάτα, 100% χυμός ιπποφαούς, ζυμαρικά με σούπερ τροφές, είναι κάποια μόνο από τα «τολμηρά» προϊόντα που δημιουργήθηκαν μέσα στις 2 προϊοντικές γραμμές, ανάμεσα σε 30 συνολικά.

Brand Management

Η ομάδα της PrimeMarketing σχεδίασε και υλοποίησε το στρατηγικό πλάνο των δύο brands,από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι την τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων, σε συνεργασία με μια μεγάλη ομάδα συνεργατών. Με την ολοκλήρωση του λανσαρίσματος, ανέλαβε τη διαχείριση των μαρκών (BrandManagement)και τη διερεύνηση της Ευρωπαϊκής και διεθνούς αγοράς για ευκαιρίες συνεργασίας.

Πολύπλοκα ζητήματα όπως η προσθαφαίρεση κωδικών, η επιλογή συσκευασιών, οι πιστοποιήσεις ποιότητας, η διασπορά του δικτύου διανομής, οι προωθητικές ενέργειες, η παρακολούθηση του ανταγωνισμού, η online παρουσία και αμέτρητα άλλα συνθέτουν το brand management των Hippocrates Farm και Super Berries Collection.

Category Management

Ολοκληρώνοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων, ο στόχος είναι η μορφοποίηση μιας δυνατής και ξεκάθαρης προϊοντικής πρότασης που απαντά στις ανάγκες αυτής της κατηγορίας. Με προϊόντα όπως αποξηραμένα υπερφρούτα και μίγματα υπερφρούτων, μαρμελάδες, χυμούς, snacks και γλυκίσματα το χαρτοφυλάκιο SBC / HF προσφέρει τη δυνατότητα ηγετικής θέσης στην κατηγορία των υπερτροφών και υγιεινών τροφών. Έτσι, η Rezos Brands δίνει στους λιανέμπορους (τοπικές και εθνικές αλυσίδες S/M) τη δυνατότητα να διαχειριστεί η ίδια, την κατηγορία για λογαριασμό τους, δημιουργώντας ένα ράφι για τα δικά της αλλά και για προϊόντα ανταγωνιστών.


  Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 196 | Τ.Κ. 26443
  2610 222294     info@primemarketing.gr
Follow us