Δημιουργώντας ένα Ελληνικό mega brand

Success story

Δημιουργία ενός διαχρονικού, Ελληνικού brand name, ηγέτη της κατηγορίας των αναψυκτικών με γεύση, που απευθύνεται σε όλους, πλησιάζοντας με στοχευμένες ενέργειες το βασικό πυρήνα των καταναλωτών της, το νεανικό κοινό.

Θέση σε πωλήσεις και μερίδιο αγοράς πανελλαδικά στην κατηγορία αναψυκτικών με γεύση

+100%

Αύξηση του μεριδίου αγοράς από το 2008 έως το 2016

50%

Αύξηση του τζίρου από το 2008 έως το 2015

Η Ιστορία

Η Λουξ Α.Ε., μια 100% Ελληνική εταιρία αναψυκτικών και χυμών σε ένα πολύ ανταγωνιστικό κλάδο, επιζητά το πανελλαδικό μερίδιο αγοράς που της αναλογεί, επενδύοντας στο στρατηγικό σχεδιασμό marketing.

Ο Στόχος

Η δημιουργία ενός ισχυρού Ελληνικού brand name, η τοποθέτηση του στη δεύτερη θέση στην Ελλάδα στην αγορά των αναψυκτικών και στην πρώτη θέση στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση.

Η Λύση

Το 2008, μετά από ένα 6μηνο Marketing Audit, παρουσιάζεται το τριετές Strategic Marketing Plan της Λουξ, που αρχίζει να υλοποιείται άμεσα. Σε συνεργασία με τη διεύθυνση Marketing, δημιουργείται μια ομάδα συνεργατών (Cba Paris στο design, ΑΔΕΛ Saatchi & Saatchi στην επικοινωνία, CIA στο media buing, Opinion στην ποιοτική έρευνα, IRI στην ανάλυση στοιχείων, FYI στο online marketing, West στις προωθητικές ενέργειες κ.α.).

Για τα επόμενα τρία χρόνια, το Marketing Plan εφαρμόζεται πιστά. Μέσα από μια μεθοδική ακολουθία ενεργειών σε όλες τις λειτουργίες της εταιρίας, τα προϊόντα και το brand Λουξ αναδεικνύεται σε εθνικό πρωταθλητή. Κρατώντας τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας, όλη η επικοινωνία της επανασχεδιάστηκε, αποκαλύπτοντας ένα μοντέρνο και διαχρονικό προϊόν που ταιριάζει σε κάθε Έλληνα ανεξαρτήτως φύλλου και ηλικίας.

Στα χρόνια που ακολουθούν η Λουξ, συνδυάζει την ανάπτυξη ενός Ελληνικού mega brand και ενός αποτελεσματικού εθνικού δικτύου διανομής, βρίσκοντας τεράστια ανταπόκριση στο Ελληνικό κοινό. Θα ξεπεράσει τους στόχους του στρατηγικού σχεδιασμού επεκτείνοντας τη διείσδυση του προϊόντος πανελλαδικά και εκτοξεύοντας τον κύκλο εργασιών του 2015 στα €30εκ. από €15,7εκ. το 2007.

…Και η συνέχεια

Ως ηγέτης πια της κατηγορίας αναψυκτικών με γεύση, η Λουξ ετοιμάζει το λανσάρισμα μιας νέας σειράς αναψυκτικών μειωμένων θερμίδων μόνο με φυσικά γλυκαντικά, που αποτελεί το νέο μεγάλο στοίχημα της εταιρίας. Το νέο Marketing plan της Λουξ Plus n Light, ολοκληρώθηκε από την Prime Marketing το 2016 και το λανσάρισμα του προϊόντος έγινε το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς.


  Ρήγα Φεραίου 141| Τ.Κ. 26221
  2610 222294     info@primemarketing.gr
Follow us