Η  ιστορία

Λανσάρισμα στην Ελληνική αγορά μιας premium σειράς βιολογικού τσαγιού με super foods από τη Δανία. Ένα ιδιαίτερο προϊόν, απευθυνόμενο σε καταναλωτές ευαισθητοποιημένους σε θέματα υγιεινής ζωής με έμφαση στις γυναίκες, ψάχνει τη θέση του στην Ελληνική αγορά.

Ο Στόχος

Εισαγωγή των Little Miracles στην Ελληνική αγορά και δημιουργία σταθερής καταναλωτικής βάσης.

Η Λύση

Η Prime Marketing, με τις κατευθύνσεις του κεντρικού τμήματος Marketing της Little Miracles, σχεδίασε ένα ελληνικό Marketing Plan, βασισμένο μεν στις διεθνείς αξίες του προϊόντος, αλλά προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα. Σε άμεση συνεργασία με τους Δανούς και Βρετανούς συνεργάτες, σχεδιάστηκε η στρατηγική στόχευση της Ελληνικής αγοράς.

Το προϊόν τοποθετήθηκε σε μεγάλες αλυσίδες όπως τα ΑΒ Βασιλόπουλος, αλλά και σε cafe - bars - beach bars και άλλα σημεία άμεσης κατανάλωσης. Οργανώθηκε ένα πανελλαδικό πρόγραμμα γευστικών δοκιμών και προωθητικών ενεργειών, ώστε να δωθεί η ευκαιρία στους καταναλωτές να δοκιμάσουν το δυνατότερο πλεονέκτημα των Little Miracles, τη γεύση τους.

Στη συνέχεια, ένα πλάνο επικοινωνίας σχεδιάστηκε για να γνωρίσει το προϊόν στο ευρύ κοινό. Έντονη παρουσία στο Internet, περιοδικά, τοποθέτηση σε τηλεοπτικές εκπομπές, χορηγίες, επικοινωνία στα σημεία κατανάλωσης, ήταν κάποια από τα στοιχεία του μίγματος Marketing που χρησιμοποιήθηκαν.

Η online καμπάνια λανσαρίσματος, έκανε γνωστό το brand Little Miracles σε εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές, διευκολύνοντας τη δοκιμή του προϊόντος και τη σταδιακή δημιουργία πιστού καταναλωτικού κοινού. Το προϊόν παρουσιάστηκε από το Στέλιο Παρλιάρο στην τηλεοπτική εκπομπή του Γλυκές Αλχημείες, την πιο δημοφιλή του είδους της στη χώρα. Με στόχο τη γνωστοποίηση (awareness) του προϊόντος και τη σωστή στρατηγική του τοποθέτηση στην κατηγορία των premium, αλλά προσιτών προϊόντων.

...Και η Συνέχεια

Ελληνικό section στο διεθνές site. Διαχείριση Ελληνικής σελίδας facebook - instagram.


  Ρήγα Φεραίου 141| Τ.Κ. 26221
  2610 222294     info@primemarketing.gr
Follow us